piątek, 6 lipca 2012

Projektantka Peninia

Kochani bardzo,bardzo się cieszę,że Peninia zgodziła się projektowac dla lawendowa :) Sama już nie mogę doczekac się Jej projektów. Zaprosiłam Ją do współpracy ze względu na Jej delikatne i klimatyczne prace, no i talent oczywiście:)

A teraz klika słów samej Projektantki:)


Mam na imię Małgorzata w świecie blogowym znana jako Peninia.

Jestem pasjonatką sztuki, zwłaszcza malarstwa, grafiki i projektowania. Uwielbiająca podróże, miejsca z duszą i klimatem...a znajomi mówią i twierdzą że jestem "zaprzyjaźniona z Aniołami "...W 2009 roku odnalazłam swoją nową pasję - scrapbooking. Pasję, która stała się również moją przygodą i wciągnęła mnie na całego, tak że każdą wolną chwilę poświęcam na twórcze działanie.Kocham tworzyć z papieru zwłaszcza -kartki, notesy, albumy oraz małe formy.Bardzo odpowiada mi styl vintage oraz romantyczny...

Staram się dużo eksperymentować i próbować sił w nowych technikach.

Jakiś czas temu do mojej pasji tworzenia z papieru dołączyło jeszcze szycie aniołów.
To właśnie dzięki tworzeniu mam swój mały kawałek świata..."

1 komentarz:

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo