wtorek, 26 listopada 2013

Zimowe podziękowania dla gosci

Zanudzać Was będę,ale musiały powstać.Tradycyjne w czerwieni i mroźne-niebieskie:) Dziergane z pasją dla gości, którzy już niedługo pojawią się w naszym domku:)


A teraz kilka słów prywaty, szukałam mojego wymarzonego dywanu od dawna . Wędrując po sieci zajrzałam do zacisza KLIK Dzięki informacji o tym co jest skąd:)) mam go i cieszę się jak dziecko,bo dosłownie przed chwilką kurier zapukał do drzwi:)) Zacisze ma nie tylko dobre serce;) ale i pięknie urządzone wnętrze zachęcam do odwiedzin i dziękuję.


Mój pochodzi z tego sklepu KLIK (zdjęcie również)

5 komentarzy:

  1. Przesłodkie te podziękowania, czapeczki takie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super czapeczki. Fajny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. These are great little toppers for any kind of jar and makes for a wonderful gift idea.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudne czapeczki, świetny pomysł i wykonanie perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo